Algajale

/Algajale
Algajale2018-11-27T09:37:25+00:00

Mida annab regulaarne kundalini jooga praktika?

  • terve ja tugeva selja, mis on sinu nooruslikkuse ja tervise mõõdupuu
  • suurema kopsumahu ja oskuse teadliku hingamise abil juhtida oma tundeid ja reaktsioone
  • vähendab füüsilisi pingeid ja stressi
  • parandab mälu ja mõttetegevust
  • leevendab valusid jm kroonilisi vaevusi
  • tugevdab immuun-, närvi- ja näärmesüsteemi
  • treenib tahtejõudu ja pühendumisvõimet
  • parandab une kvaliteeti
  • õpetab keha lõdvestama ja seeläbi tervenema
  • tõstab energiataset ja värskendab
  • treenib neutraalset meelt, mis aitab igas olukorras jääda selgeks ja rahulikuks
  • aitab meele tegevust rahustada, et oma hinge häält ja intuitsiooni paremini kuulda
  • tasakaalustab energeetilisi kehasid ja avardab teadvust
  • vabastab loomuomast loovust
  • tõstab tuju ning loob optimistliku ning realistliku suhtumise ellu ja inimestesse
  • aitab väljuda mugavustsoonist ja õpetab usaldama, et lasta elul end üllatada
  • õpetab eristama olulist ebaolulisest ja tegema õigeid valikuid
  • Kui leidsid sellest nimekirjast põnevat/vajalikku, oled südamest oodatud liituma Simran Jooga gruppidega!

Algajate kursused

Kursustel osalenute tagasiside

“Kui esimene päev olin peale pikka päeva täiesti väsinud, siis teisel päeval sain õhtuks kõvasti energiat. Hõljusin veel järgnevadki päevad kuskil pilvedel ja igapäevamured tundusid tühised. Endaga on veel pikk töö vaja ära teha, aga kõik on võimalik. :)”

Kriste, 2-päevane kursus

“Tundus, nagu mingi seletamatu rahu hakkaks kusagilt tulema. Päev ise oli hästi organiseeritud, parajate pausidega ja kestvusega. Lõpus ehk oli natuke raske kaasa teha aga panen selle harjumatuse arvele.”

Anne, 2-päevane kursus

“Mulle meeldis, et üritus oli sujuvalt läbi viidud ja hästi organiseeritud- kõik toimis rahulikult ja väärikalt nagu Kundalini joogale kohane. Ei olnud mingeid järske algusi ega kellaajast tingitud kiirustamisi. Väikesed teejoomised koos ühise juturingiga ja lõunasöök panid täpi i-peale. Sel ajal saadud kogemused olid väärt pagas- mismoodi maitsevad spetsiaalsed teed ja joogide retseptide alusel tehtud lõunasöök kuni turbanite keerutamiseni välja.”

Ave, 2-päevane kursus

“Mulle väga meeldis. Meeldis, et anti võimalus harjutusi teha vastavalt oma selle hetke võimetele ja sain pingutada nii, et ei pidanud üle pingutama. Mulle meeldis, et oli väga mitmekesine: teooria ja seda kinnitavad praktikad nii harjutuste, toitumise kui ka näiteks turbani sidumise osas. Ja lisaks kõigele muule meeldis, et oli vahepeal aega üksteisega suhelda ja mõtteid jagada.”

Liisi, 2-päevane kursus

“Kuna minu jaoks on jooga väga uus lähenemine, siis võtab mul kindlasti rohkem aega, et seda ja selle mõju paremini oskaks tunnetada. Eriti selle vaimset poolt. Aga juhendaja oskas väga hästi ja arusaadavalt seletada, et isegi mina sain aru. Eriti hea oli tagantjärgi kõike veel paberil üle lugeda kui eelnevalt kogetud. Väga kasulik nädalavahetus oli.

Kuigi ma ei taba veel võibolla täit olemust, siis on mul ikkagi tunne, et sellel on oma võlu ja mõju. Tõesti mõnus vahepeal olla ainult nn iseendaga ja see oli teistmoodi kui lihtsalt üksi kodus olemine. Ja jooga muusika on nii ilus, nii rahustav!”

Angelika, 2-päevane kursus

“Käsitletud teemad olid huvitavad ja hästi edasi antud. Ja kriyad on erinevad, mõned tunduvad eriti keerulised, samas teised jälle mõnusalt kergemad. Eks igaühele erinevalt, aga paraja füüsilise koormuse see jooga annab. Ja mulle isiklikult meeldivad meditatsioonid ja mantrad. Meditatsioon on mõnes mõttes paras väljakutse, sest ei olegi kerge olla nö tühja peaga. Mantrad meeldisid eriti siis, kui neid toetas salvestatud meloodia.”

Ave, 2-päevane kursus

“Kui selle ajani ma võib-olla polnud päris kindel, kas hakkan regulaarselt Kundalini joogaga tegelema, siis täna tean kindlasti, et üks kord nädalas võtan naudinguga selle aja ja joogatan ühises grupitunnis.”

Ave, 2-päevane kursus